Minoxil kullananlar saç çıkarıyor mu?

  • Konu Sahibi byburak
  • 148 Görüntülenme
  • 1 Yorum
B

byburak

Üye
Mesajlar
29
Tepkime puanı
0
Merhaba yaklaşık 6 aydır minoxidil ile dutasterid kullanıyorum, ilk aylarda çok saç dökülmesi yaptı neredeyse önlerdeki saçlarımın %40'ı gitti, 4. aydan sonra dökülmeler durdu şimdi yani saçlar çıkmaya başladı, şakaklarda yoğun ince ayva tüyler çıkmaya başladı. İlaçlar etkisini göstermeye başladı her akşam saçımı yıkıyorum, minoxilden dolayı kepek kaşıntı oluşuyor saçımı kaşırsamda yeni çıkan küçük saçlar elime geliyor. Saçların elime gelmemesi için kaşımamaya çalışıyorum. Minoxil son 4 aydır çok aşırı kaşınma yapmaya başladı. Saç derisinde kepek sorunu var bu minoxilin emilimini engeller mi, önlemek için ne yapabilirim minoxil yerine foam köpük olan formunu alayım mı?
 
A

Apocalypse

Üye
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Dostum minoxil maksimum etkisi 12. aya kadar devam eder bu süreden sonra etkisi azalır hiç etki etmemeye başlar. Kaşıntı olayına gelecek olursak minoxil içindeki propilen glikol deriyi tahriş yapıp kabuklanma yapıyor. Saçını 3 güne bir konazol şampuanla yıka diper günler organicum şampuanla yıka kabuklanma, yağlanma kar ortadan kaybolacaktır.
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

A
Cevaplar
3
Gösterim
250
kelkalmamaliyim
K
T
Cevaplar
3
Gösterim
117
GÖKDEMİR
GÖKDEMİR
P
Cevaplar
0
Gösterim
108
Punisher
P
P
  • Anket
Cevaplar
4
Gösterim
168
roronoa
R
E
Cevaplar
4
Gösterim
233
Ç

Konular

Sponsor Bağlantı

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
6
Toplam ziyaretçi
6
Robots
25

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Üst Alt