Minoxil kaşıntısı oluyor

  • Konu Sahibi blufer
  • 217 Görüntülenme
  • 1 Yorum
B

blufer

Üye
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Minoxili uyguladıktan 1 saat sonra kaşıntı oluşmaya başlıyor ekimi değmemek için zor tutuyorum kendimi önlerinde üstlerde diken batar gibi kaşıntı var birde kepeklenme yapıyor sprey kuruduktan sonra kaşıdığımda kabul parçaları geliyor sizde de böyle bir sorun var mı, normal bir durum mu?
 
C

Cardozo

Üye
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
İçindeki propilen glikol ve alkol yapıyor kaşıntı olursa deri alışana kadar allarset 10 mg iki günde bir kullanırsan sorun olmaz
 

Kullanıcılar Şunlarıda Sordu

T
Cevaplar
3
Gösterim
117
GÖKDEMİR
GÖKDEMİR
R
Cevaplar
6
Gösterim
252
kelbody
K
N
Cevaplar
2
Gösterim
99
A
S
Cevaplar
4
Gösterim
150
E
K
Cevaplar
2
Gösterim
183
kemal mutlu
K

Konular

Sponsor Bağlantı

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
35
Çevrim içi ziyaretçiler
18
Toplam ziyaretçi
53
Robots
30

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

Üst Alt